Pachetul Standard

INCLUDE SERVICIILE:

  • Obţinerea facturilor de la furnizori;
  • Întocmirea listelor lunare de plată şi afişarea acestora;
  • Organizarea contabilităţii în partidă simplă, cu ajutorul unui software special conceput pentru activitatea de administrare imobile;
  • Încasarea lunară a cheltuielilor la sediul Asociaţiei;
  • Plata facturilor către furnizorii de utilităţi sau alte servicii contractate;
  • Întocmirea şi păstrarea evidenţelor contabile şi a registrelor Asociaţiei de proprietari;
  • Prezentarea lunară Comisiei de Cenzori a situaţiei financiare a imobilului;
  • Obţinerea de aprobări, întocmirea dosarelor pentru contractele cu furnizorii de utilităţi;
  • Reprezentarea intereselor Asociaţiei în relaţia cu terţii (autorităţi publice, societăţi de furnizare utilităţi);
  • Prezenţa în teren şi vizitarea regulată a imobilului.

AVANTAJE:

Calculul corect şi perfect legal al listei de plată. Evitarea birocraţiei specifice angajării unei persoane fizice. Transparenţă totală a evidenţei financiar-contabile. Avem capacitatea de a prezenta documentele necesare unor verificări financiar-contabile a Asociaţiei în orice moment, precum şi emiterea unor situaţii şi rapoarte specifice.