INCLUDE SERVICIILE:
- Obţinerea facturilor de la furnizori;
- Întocmirea listelor lunare de plată şi afişarea acestora;
- Organizarea contabilităţii în partidă simplă, cu ajutorul unui software special conceput pentru activitatea de administrare imobile;
- Încasarea lunară a cheltuielilor la sediul Asociaţiei;
- Plata facturilor către furnizorii de utilităţi sau alte servicii contractate;
- Întocmirea şi păstrarea evidenţelor contabile şi a registrelor Asociaţiei de proprietari;
- Prezentarea lunară Comisiei de Cenzori a situaţiei financiare a imobilului;
- Obţinerea de aprobări, întocmirea dosarelor pentru contractele cu furnizorii de utilităţi;
- Reprezentarea intereselor Asociaţiei în relaţia cu terţii (autorităţi publice, societăţi de furnizare utilităţi);
- Prezenţa în teren şi vizitarea regulată a imobilului.
AVANTAJE:
Calculul corect şi perfect legal al listei de plată. Evitarea birocraţiei specifice angajării unei persoane fizice. Transparenţă totală a evidenţei financiar-contabile. Avem capacitatea de a prezenta documentele necesare unor verificări financiar-contabile a Asociaţiei în orice moment, precum şi emiterea unor situaţii şi rapoarte specifice.